LIBMT2

LIBMT2

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-01-12 20:19:47

truskaweczka

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-12
Posty: 2
Punktów :   

GM

Witam i pozdrawiam słodko współzałożycielów servera

Witam na imię Aneta pochodzę z Gdańska.
Data urodzenia to 1988.09.12
Jestem studentką informatyki. zajmuje się dosyć często promowaniem serverów metin2
jak i jestem współwłaścicielka niektórych serverów.
Nie raz byłam GM nie jest to łatwa praca wiem o tym nie raz o tym się przekonałam.
Nie znoszę takich osób które używają podczas gry zwrotów które nie powinny się znajdować w tekstach graczy.
Spam jako GM mogę odczytywać wszytkie wiadomości które piszą gracze
jestem do tego przyzwyczajona gdzie na raz pisze około 40 osób z czymś.
Jako Gm nie rozdaje itemków .
Jestem lojalna co do serverów metin2 nie używam wulgaryzmów
jestem spokojna czasami gdy się trafi naprawdę zły i jak to mówią nieposłuszny gracz
staram się go opanować aby zaprzestał to co robi. Lecz gdy mi to się nie udaje bo gracz  jest uparty piszę do GA:* servera o wydalenie takiego i owego gracza ponieważ sadzę że gra  w metin2 powinna być spokojna i każdy gracz powinien dostać szansę.
Znam komendy GM także nie jestem w tym nowicjuszką.
Każda osoba która używa MH,ME,Stara,CHE itp. nie musi być dzieckiem które nie potrafi naprawdę korzystać z gry metin2.
Za różnorodne hacki,mody itp. Będę uparcie prosiła głównego  GA aby go wydalił lub dał bana dla gracza.
Gra nie polega na tym aby wbić szybko lvl i dobić masę kasy tylko chodzi tu o zabawę,zapoznanie się nowych ludzi z innymi ludźmi.
Rola GM to nie gra zwykłą postacią trzeba w tym trochę umiejętności i doświadczenia w tym zawodzie.

LVL na Pl 79 Nick: Tirina
Email: Tirowa12@wp.pl
Wrazie czego GG:12252315


To wszystko co mam narazie do powiedzenia.
Dziękuje o rozpatrzenie mojego wniosku na stanowisko GM.
Pozdrawiam Aneta.

Ostatnio edytowany przez truskaweczka (2010-01-12 21:12:50)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23